Exorcisten

Jag har vart ganska jobbig idag natar jag, för det första har jag krikit eftersom jag har lock för öronen, sen har jag var lite över trött och hppat runt över allt, och sjungt på antingen Häng gud eller personliga. Ja, jag har kommit ram till att min familj inte gillar min musik smak vilket är synd eftersom jag inte skäms för det utan springer runt och skriker ut vissa låtar.
Vi såg på Exorcisten förut och eftråt började jag och Jimmy ää.... leka haha aah jag var det lilla psyk barnet och Jimmy var präst, hahah ja, jag är jävligt jobbig ibland sen jagade jag ut pappa till sin bil så han försvann.
Exorcisten kan vara lite små rolig ibland fast ändå inte men det ser kul ut och vissa ord låter väldigt hemska på ett roligt sätt, aja iallafall kunde jag inte hålla tyst ibörjan så mamma blev lite sur men är man jobbig så är man. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0