Grattis Bibbianca

Idag vaknade jag vid 12 tiden, då jag gick direkt till duchen sedan gick jag till emma fast jag gjorde lite saker imellan det.
Vi åkte till Backaplan efter en stund Emma skulle köpa en mobil och något till Louise.
Efter att Emma gjort det hade vi inget att göra så vi båda blev sugna på paj och åkte till stan och åt paj
När vi satt och åt våran paj fick Emma ett sms från någon kommer inte ihåg vad det stog men det stog iallafall hör av dig om du vill i slutet. Sms:et var från killen i telia butiken ahah ganska lol ändå han tog hennes nummer medans han fixade med hennes mobil och sms:ade henne senare, vi fick oss ett gott skratt iallafall.

Sedan gick vi mot centralen och Emma tog tåget till Birger bagareoch jag bussen hem. På centralen träffade jag Daniela och detvar verkligen längesen jag träffa henne.

Iallfall ett STORT Grattis till Bianca som fyller år idag!!<3<3 Grattis!! 
Säg Grattis till henne!!


Hihihi bild på mig och Bianca ^^ Grattis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0