Ny familje medlem!

Oj! Borde verkligen sova nu men det är inte så lätt närman inte vände tillbaka dygnet innan man började skolan.
Börjar iallafall 9.45 imorgon så det är inte så farligt men det är ändå tidigt.

Idag fyllde pappa 50år, så morgonen började med att jag sa till pappa att han inte skulle äta någon frukost för farmor skulle komma. När hon väl kom blev det smörgåstårta och lite champange och jordgubba, ingen dålig frukost.
Det var jätte gott och vid tre tiden åkte jag till backaplan, där mötte jag upp mamma. Vi köpte en väska till pappa, en hamster till Jimmy och jag köpte ett par jätte fina skor mamma köpte okej det vet jag inte hon hade åkt in tidigare.
Hamstern som Jimmy fått av mig är en hona och heter Marcedez Bentz vet inte om det är rätt stavat, om det hade vart en hane hade den hetat porshe. Hamstern har jätte cool färg och väldigt "vild", när vi gick hem va hon jätte nära på att komma ut men vi "rädda" henne.

Kommentarer
Postat av: gaystyle.se

Hej, söt och bra blogg!



/ http://gaystyle.se

2009-08-27 @ 01:09:04
URL: http://gaystyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0