Pippi Långstrump^^

Okej fick mat efter en stund iallafall, det blev köttbullar och makaroner.
Mamma kommer inte hem fören imorgon stackarn började klockan ett och kommer antagligen inte hem fören 7 på morgonen, det kallar jag över tid egentligen skulle hon sluta 1 men somsagt hon jobbar över.

Just nu sitter jag och lyssnar på Thåström från mobilen, ser på iradise hotel, och bloggar. okej förmycket på samtidigt och tv:n tittar jag inte ens på så ska gå upp stänga av musiken och bara se på pippi långstrump, min favorit fast vem gillar inte pippi??


Kommentarer
Postat av: Daniela

Åhå, ångrar nästan att jag inte köpte den mobilen alltså!

2009-08-13 @ 00:21:03
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0