Natt inlägg!

Asså ska jag vara ärlig har jag lite tråkigt, alla andra har börjat skolan så sena kvällar får man spendera själv.

Idag har jag vart i stan med Hanna, Emma och Elin men blev inte så länge eftersom Emma skulle möta upp Birger och hon sluta så sent så det blev kanske bara en timma.
Men Jag, Hanna och Elin gick och såg på bio, vi såg L.A gigalo (kan inte stava, orkar inte titta upp) den var bra lite konstig men bra.
Imorgon blir det handla, jag och Daniel har lika mycket att gör (inget) så vi ska antagligen följa med pappa och handla, måste ändå handla massvis med kläder och på onsdag fyller pappa 50år så present tack!!!!
Men ska nog sätta på en film sedan får jag se vad datorn tar vägen man tror den stannar här inatt (hehe låter som jag vet inte vad).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0