hmm vad blir det att göra idag??

Blä vad jag har tråkigt, okej vakna för en timma sedan och har hunit ta en duch och satt mih vid datorn.
Iallafall är det fint väder ute så man kanske ska gå ut, men vad kan man göra ute har inte en större lust att bada eftersom det ine är kul bada själv och sen ducha jag nyss.
Aja jag får hitta på nåt, ska jag vara ärlig har jag lust att åka till stan men det är jag nog ensam om hehe.

Tror jag är mer förskyld än vad ajg trodde, har nämligen ignorerat den lite men nu kände jag att jag borde ta på mig kläder och gå ut!


Nämen oj undra hur hon fick en sådan overklig bild =O??=P

Kommentarer
Postat av: Eleonor

sv: hahah jag veeet, blev så glad när du ringde!! :P åhh, att du inte sa det tidigare :O var i ullared i måndags och tänkte på någon av dom :(

2009-08-05 @ 19:38:14
URL: http://holyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0