Lite gamla bilder!! ^^

Idag är det en seg dag Johanna är förskyld, Jimmy har bränn sår från fun city igår, Daniel vet jag inte men alla sitter i soffan och tittat på Simpson det kallar jag en seg dag.
Sitter också och tittar på gamla bilder som jag har på mitt lilla usb minne hihi det är heligt och det är bara jag som kommer åt det muahahah!! Alltså det är jag som har det och det är jag som bestämer vilka bilder som ska visas haha.







Den b ilden på Johnny Depp la jag ut bara för att jag och Emma gjorde om den lite när vi hade lite tråkigt i Norge, då vi älskade Johnny depp. Det är lite olika bilder som jag hittade.

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

vilka mysiga bilder :)

2009-08-10 @ 16:56:01
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: emma

HAHAHHA! tack jojjo jag blev glad när jag såg Mr Depp<3............å bad bildenXd heheh

2009-08-10 @ 18:50:33
Postat av: Daniela

Mr Depp är faktikst snygg!

2009-08-13 @ 00:22:37
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0