Tiden går.......

Idag har jag vart och slängt lite grenar och sådant med pappa sedan har vi tittat lite på hamster men hittade inget.
Imorgon ska jag åka och besöka reataurangen som vi ska ha våran Apu på, det är lite sent kanske men har typ glömt av det och sånt.
Efter jag besökt dom ska jag nog shoppa lite med Emma tror jag. Hah hon går ju i skolan imorgon alltså börjar då som dom flesta gör själv börjar jag på torsdag. Skönt med några extra dagar, sen fyller pappa 50år på onsdag så tror jag ska och köpa hans present på tisdag, men ska leta imorgon. Vi ska köpa en resväska till han och det blir lite stort och komma hem med en sån när han antagligen är hemma, oj trodde jag skulle vara smart men han är ju ledig hela vecka bajs får fixa det på något sätt.


2007-08-15

2009-08-21
Herregud va längesen det var på första bilden, kan ju inte säga något annat än att tiden går!
Det är bilder från viglandsparken, jag och Emma var tvugna att ta om dom, mysigt.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0