25 juli<3

Radera alla mina bilder från min dator nu, det tar sån plats sen har jag det på mitt usb minne.
Iallafall sitter jag och lyssnar på imperiet fast just nu rymdimperiet men det är ju samma band.
Iallfall om man går in på endast imperiet på Spotify finns det en skiva som heter livet e en fest-80-talet, på den cd:n finns alltså Ebba grön, Impriet, Thåström och Rymdimperiet. Jag kom just fram till att den personen som satte ihop låtarna på den skivan gillar Thåström eftersom han är med i varje band, men det är ju bra att personen visade det på ett sätt iallafall.
Pappa berättade att när han va och campade på 80-talet eller något var det några som spelade "Balladen om briggen blue bird" hela tiden, vilket jag tyckte var väldigt kul när han berättade.

Iallafall snackade jag med pappa på bussen och han hae precis ringt telefon snubben och han ska till jobbet imorgon så snart kommer min mobil och snart blir det kul att åka buss, fast har inget mot det nu men musik musik är livet!!



Då hade jag långt hår, då hade Bianca kort hår!
Hahaha det roliga med det hela är att jag har kort hår nu och Bianca långt haha komiskt va!!
Tänkte på det när jag bläddrade igenom mina bilder.
Bilderna är tagna förra året på Thåström min första konsert med honom<3 25 juli var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0