CB vs TH!

Sitter faktiskt och lyssnar på Cinema bizarres nya platta som än sålänge är väldigt bra.
Som dom flesta märkt har jag klagat på att Tokio Hotel inte är det riktiga TH och håller fast vid den punkten.
Lyssnade på deras gamla låtar i morse och jag fick sån härlig känsla i magen, en sådan härlig åå vad jag njöt det är så härligt, det var det samma på bussen till Norge då jag luta mig mot fönstret och bara slöt ögonen och lyssnade, det är en härlig känsla som jag tror heter lycka! har jag rätt tro?? Eller är det Sentimental tro!? Aja tror dom flesta vet vad jag menar.
Tillbaka till Cinema bizarre som har gjort en otroligt bra platta som till och med kommer ut före TH's och har bestämt turne', och är inte så "diviga" som Tokio Hotel blivit. Iallafall vad jag tror visst CB har turnerat men lady gaga men det är inte samma sak, när dom kommer till Göteborg ska dom spela på Sticky fingers som är en liten eller ganska stor klubb. Medans Tokio Hotel skulle ha åkt till Stockholm och spelat på Hovet men bill blev sjuk i halsen och kunse inte sjunga, när han blev frisk åkte dom till USA sedan dess har jag ogillat dom allt mer och mer!!

En av dom bästa men gå in här så finns alla låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0