18 and life-Skid row

Ååh är kär i Rocky eller Sylvester stallones kropp och Rockys personlighet asså mamma!!
Hahah tittade på Rocky V älskr öppnngs scenen, först står Rocky i duchar och han åå han har snygg kropp om någon mm! Sedan kommer Aidrian in och då mår inte Rocky bra för han skakar, ååh han är så sör då som ett litet barn. ^^ åå Älskar den scenen den gör hela filmen sen har han väldigt snygga kläder i slutet av filmen när Tommy gunn boxar sin titel match oj jag älskar dom kläderna!! så det var min kärleks förklaring till Rocky och Sylvestr stallone!

Nä dagens låt då hmm... lyssnar på den nu Erik har bra musik smak för han sjung denna låten i idol fast jag ska ta den riktiga inte Eriks version.


Oj jag blev just kär i sångaren asså kan manha sötare ansikte hahah jag är kär i alla.
Nä men gillar låten jätte mycket älskar hans röst och låten mm.... samma ungefär histoia som in the getto (Elvis) alltså en typiskt gato historia i USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0