Ibland blir det lite fel =P

Ibland öppnar man käften utan att tänka på vad man säger, det gjorde jag idag!
Vi hade drycker och höll på med brännvin så i slutet frågar varan lärare lite frågor också frågar han och håller upp ett brännvin: Och var är detta brännvinet kryddat med?
Jag öppnar min käft och skriker ut: Anus!
Aa allyså det var inte kryddat med anus utan med anis, aa lite skratt blev det iallafall, men saken är den att jag inte märkte det fören Mela sa det till mig då alla redan satt och skrattade. Men ett skratt skadar inte, saken är den att dom mobbar mig för det tack madde, Mela och Kim jag uppskattar det!
Haha okej det var kul men dom kommer ju inte släppa det i första taget iallafall. 

Nu sitte jag med mitt lusse te och vörtbröd (som jag åt upp=( saknar det redan) aa snart är det jul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0