Snöööööööööööööööö!

Vah Vad det jag sa!!!? Jo jag hade rätt, det snöar, och det är mycket yay skulle kunna åka pulka nu men nej ädet verkar inte vara någonsom är med på det. :(
Aja det snöar iallafall och den kom perfekt til min lilla födelsedag som har börjat hehehe. =D
Idag ska jag göra en sak på morognen men orkar inte säga vad ingen vet heller typ. Sen ska jag träffa Emma och Louise så ska vi byta julklappar sen kommer väl pappa tror jag så jag planerar att inte vara hemma då öhöhöh. åå vad jag är elak heheeh.
Nu är det måndag iallafall så nu är det LOOOOOV!!! Man kan inte räkna helgen som lov för lediga är vi i vilket fall.
Aa nu är det bara tre dagar kvar till jul också det är roligt. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0