Surving Christmas!!

Idag har jag varit på lunch med Framor och Farfar det var mysigt vi gick till köttbulle källaren det var väldigt gott och ag blev hur mätt som helst. Efter skulle vi göra några ärenden men sen var det hem fast först skulle jag bara köpa ett jul kläning typ eller linne. Det var lite knepigt att hitta för dom hade gjort om lite. Efter att jag vart inne där gick jag ut gick till en annan affär men där fannsi nget s¨jag gick tillbaka och då var de inte så mycket folk, jag hade tittat på ett annat linne men det var svart och det vill jag inte ha, men jga tittade längre bak i "högen" och där var de i den färgen jag ville ha och allt jag blev så glad, Och inte nog med det det var halva priset!
just nu sitter jag och tittar på Surving christmas som är helt sjuk btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0