Dive in the Water....

Ser på hajen nu, älskar verklgen hajar.
Jag kom på var jag ska bli om jag får för mig att inte jobba på restaurang (vilket jag kommer göra en dag.)
Iallafall skulle jag vilja bli dykare det har vart min dröm länge att kunna dyka bland det kristall klara vattnet vid galapagosöarn, dyka omkring bland hajar,fiskar och titta på det undrerbart fina vattnet. Vet inte om ni kan se er det förför er men det kan jag och det ser underbart fint ut. Skulle faktiskt redan i sommar vilja ta en dykar kurs vet att det kostar pengar man för mig är det något jag vill göra och vilja göra länge och ska göra en dag, hoppas det blir snart!

Aa alla har en dröm och ett mål även om man int vet säkert något jag vet säkert är att jag vill dyka för vattnet är en väldigt intressant plats vem vet vad som egentligen finnt där under, fast det behöver vi människor inte veta vi vet för mycket!
Nu är hajen slut, så sitter och tittat på någon annan film på tv. Men tänkte på det att den hajen är väldigt läskig. Tycker hajar är väldigt intressanta varelser efter som dom alltid har en sådan blick, tror inte dom är så skräckinjagande som man tror dom är.
Visst det hnde i Australien förra året att en haj dödade massa männsikor men varför? Jo, vi människor hade över fiskat så den hade inget att äta.

Fan ingen är sammanhängade i denna text, men tänker för mycket och vill få fram allt så det blir jätte konstigt när man skriver ner det. Hoppas ni fattar;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0