Usch för det!

Jag ska berätta en liten hemlighet som inte är så hemlig!
"Jag gillar inte att fylla år!!!"
Nä, just det det gör jag inte.
Eller jo jag gillar att få presenter och bli ett år/dag äldre men att fira den är nog det värsta som finns usch!
Eller att folk säger Gratis förväntar jag mig men att blåsa ut ljusen på tårtan och att folk står upp och sjunger för en medan man själv sitter ner och är röd i ansiktet, USCH jag gillar inte det!!!
Mamma frågade mig hur vi skulle göra till min födelsedag men jag blev bara irreterad och sa att jag inte vill ha något avskyr det, att fira andra är bara kul.
Man firar att man blev född just den dagen so what?! men tiden då blä.
Fast allt detta kan bero på att dom flesta glömmer av min födelsedag mitt i all jul stress ingen hinner fira en som fyller år tredagr innan jul, man kan ju likaväl ta den på Jul afton!
Ett tips fira aldig någon på jul afton om personen fyller år nära jul det finns inget värre jag säger:Usch!!

Nä nu ska jag gå och lägga mig i en varm och go säng och fundera på om jag ska gå till skolan eller inte. Det som får mig att tveka är att jag inte kan anmäla mig via internet och det betyder att jag måste ringa innan halv 10, sen märker Daniel om jag är hemma eller inte. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0