Festis fredag!

Ååh!! Idol finalen var ikväll gud Erik vann!! Yay har hejat på honom sedan Jimmy sa att han tyckte Erik var bäst, tror det var när Jon hade åkt ut =( Jon var mig favorit jävla Eddie han är ful och kan inet ens sjunga, han var kvar för att fiolk tyckte han var snygg Jon hade nog kommit väldigt långt annars!
Iallfall var vi hos Emma dä även Tess och Birger var det var kul vi såg på Idol bara för att jag och Tess tving henne hehe, sen spelade vi lustigkurre, efter det blev klockan halv ett så jag ville gå hem. :P
Nu konde jag inte hålla mig ifrån datorn, har blivit beroende av spotify älskar mina låtar, dom flesta låtar jag har lagt ut på bloggen har jag på min låtlista som heter det enkla namnet "Bra" haha jag är ganska logisk måste jag säga. 

Idag var det servering och det var kul jag stog i baren har aldrig gjort det innan helt sjukt, men har aldrig orkat säga till sen har jag aldrig stått i disken eller gaderoben men avstår helst hehe det är inte så att man står i disken frivilligt. Sen när vi sluta var det festis dags det var nämligen festis fredag. Vad det innebär är att jag och Mela går till Gulan som ligger typ mittemot våran skola och köper en festis, detta gör vi varje fredag och vi betalar varannan vecka. Vi har våra ider för oss men förra året var det mack onsdag då vi köpte en baugette och en drick och sedan väntade på tyskan, undra vad det blir nästa år.^^


Jag gjorde om denna bilden tror den blev lite cp längst ner men gillar den. 
Jag tog den i Turkiet på kleopatra mm det var verkligen härligt där.
Känner att jag skulle behöva komma från allt inget blir bättre, inget hjälper antar att det bara är att hålla humöret upp och låtsas vara glad medans man innerst inne mår piss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0