Home sweet home??

Haha sa att jag hade komit på att människor är idioter men så sa jag bara Människor agerar innan dom tänker. Men saken var den att vi hade stått och pratat lite om flytt och så, så jag såg hur ledsen och fundersam pappa blev efter som han trodde det var han jag menade men så var det inte. Inte i detta fallet iallafall visst alla göra saker utan att tänka.
Nä men dom har hittat ett hus i amhult nu nära och bra,fin utsikt och ny byggt (det är ett dubbelhus/radhus).
Men dom har redan kommit på en pan och den planen är bra. Jimmy och pappa och Bettan sover där nere (måste slå upp vägg till ett rum men det är lunch). Sedan kommer vi till övervåningen där jag, Daniel och Caroline kommer att sova jag kom på att jag och caroline delar på eller det vinns två rum där uppe så vi tar ett var till daniel slår vi upp en vägg hehe. Nä detta blir bra det blir det sen verkar det nära till busshållpltsen och nära till maxi *det gillar vi.*
Här gå in oh titta: http://www.hemnet.se/beskrivning/558647?r=3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0