Judge dredd!

Hejsan jag har huvudvärk och ska snart se på judge dredd en sylvester Stallone film gillar verkligen hans filmer lite brutala, våld, mord men ändå alltod på goda sidan. Aa typiskt 80-och 90- tals filmer men det gillar vi!
Idag slutade min dag i fotöljen framför granen och tv:n hhiih har min favorit plats där, igår slutade det med att jag och Jimmy bråkade om den hehe jag vann. 
Dom två senaste dagarna har inte jag gjort något föruom att titta på film, men egentligen brukar vi åka till mormor på juldagen och farmor på annandagen men med tiden har saker förändrats, så istället är jag hemma och gör absolut ingen nytta heeh. 
Väntar faktiskt på att det ka bli måndag för då kan man gå på Mellan dagsrean och Jag ska träffa melisen då. =D
Imorgon slulle jag nog med pappa till skatås nu när det är snö får man passa på, ska tvinga pappa att vi ska åka förbi movieline så jag kan köpa en film med aa behöver väl inte ens nämna skådespelaren kan väl gissa själva! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0