Skräckinjagande skönhet!

Det blir nog ingen film för min del blev försent fasnade nmligen lite på google.
Ända sen jag såg lite av den dokumentär filmen på svt 2 har jag blivit helt förälskad i hajar.
jag har alltid tyckt hajar är riktigt coola men vart rädd för dom men nu vill jag simma bland dom, för så farliga som dom är i filmern hajen är dom absolut inte till och med en liten mygga är farligare.
Tycker det är så hemskt som vi behndlar Hajar, vi gör hemska filmer om dom som inte stämmer vilket påverkar folk, vi fiksar dom och behandlar dom som ingeting, är rädda för dom som vi egentligen inte skulle behöva (fast skulle oxå blivit lite rädd om det skulle kommit upp en vit haj bakom mig när jag badade), sedan finns det en fin soppa i Kina som heter haj nåting något iallafall fiskar man haj skär av fenorna (alla) släpper i dom i vattnet och låter dom dö, fy fan va vi människor är hemska alltså soppan heter haj fens soppa efter som skärt av alla fenor släpper dom ner hajen och låter den dö på båtten alltså hajaen kan inte simma kan inte göra något vilket betyde att det lider kanske blir upp äten aa you name it. Skulle ALDRIG ätit den soppan det äcklar mig att man kan göra så mot en levande varelse usch vi människor är hemska hemska!!


Fasen kolla det hoppet =Oså sjukt coola!!


åå kolla det kallar jag naturens gång så ska det se ut^^ Underbart fint!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0