Tänk innan du agerar!!

Agera innan du tänker! Eller inte tänk innan du agerar det är ett bra tips!
Alla konflikter som är just nu är för att folk agerar innan dom tänker, tyvärr är människan sån tyvärr. Antar att man får stå ut med det, antagligen är vi gjorda för att agera innan vi tänker. Människan gör antagligen det för att skapa rubliker, för att få uppmärksamhet, för att kunna såra en annan person aa vi männskor är dumma i huvudet. Jag har gjort många saker som kanske har skadat männskor och då har jag agerat och sedan tänkt efter, men jag har mått riktigt dåligt efter, vissa gör inte det vissa skiter fullständigt om dom sårar eller tar livet av andra männskor. Hur skulle annars krig kunna starta krig har inget med att vi männskor tänker det är bara agera, agera men efter allt är över då ja då tänker man efter idioter!!
Och konflikter är nästan den samma sak då man förvränger, agerar och sedan tar det många bråk innan man tänker idiotiskt! Varför? Varför jag vi detta då?? Just god knows om han finns vilket jag inte tror.
Alla dessa små konfliker kan bli stora eller en jätte stor konflikt. Hr startade första världs kriget?? Jo det var någon prins som blev skjuten i Serbien där starade skiten för att någon antagligen fattig var sur på den bortskämda prinsen som inte ens vet hur det är att inte ha pengar. Där startade allt sen hoppas jag ni vet forsättningen. Hur startade andra världskriget jo för att hitler hade judar för att dom var rika och Tyskland låg långt ner efter FÖRSTA VÄRLDSKRIGET så andra världs kriget starade för att tyskarna var sura efter den första stora konflikten. Fan människan är helt jävla fuckt up, inte konstigt att folk dör och tar själv mord, blir deprimerad m.m det behövs inget geni för att fatta detta det fattade till och med Tåström när han var ner knarkad!
Tänk innan du agerar!! Okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0