The show must go on-Erik Grönvall

Klockan är lite över tolv och jag ska gå och lägga mig, kom på att jag inte har gått och lagt mig innan halv 3 på ca.tre veckor och vitt huvud är helt slut kroppen orkar eftersom jag knappt gör något men huvudet det hänger inte riktigt med nu för tiden ställde klockan fel någongång i veckan och massa såna saker aa är helt slut i huvudet!
SEn har det vart så mycket nu så jag måste få ta och sova, igår/idag somnade jag inte fören 4.00 aa helt sjukt så jag sov 4 timmar för jag gick upp 10.00.

Tänkte ta en dagens låt sen ska jag banne meh sova!!

DEnna låten har jag säkert tagit innan men detta är verkligen dagens låt, juat bara för att Erik sjung den på Idol och den gick på rock klassiker har jag sjunkt på den hela degen men älskar låten!


Hoppas den inte är lika elak mot bloggen som den är mot mig för den vill inte spela. men tror det är mitt internet.
Tänkte att jag tar med Erik eftersom han gör denna så grymt bra för med Queen har jag redan tagit, men låten kan man adrig få nog av I love it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0