You can't think when you are tierd!!

Dagen började med att jätte trötta ohanna hade räknat lite fel med tiden men som tur va tänkte jag så det knakade så jag hanna med en buss efter ming buss som jag egentligen skulle ta. När man precis har vaknt och man ska tänka aa då får man ligga och tänka jätte länge!
Iallafall kom jag bara 10 min senare till Näringsläran sen ringde Madde mig när jag skulle gå in och egentligen skulle hon ringa när jag skulle vakn =( hon lovade. ;)
Nä sen vart det Matte prov jag Johanna skrev på medans hon inte fattade något samtidigt som hon höll på och somna som alltid. Jag skriver i tredje person märkte jag nu, jag vet inte varför kan inte tänka nu förtiden.
Efter att jag lämnat in mitt prov så fort som möjligt åkte jag till stan och köpte julklappar bra nu har jag bara små detaljer kvar sen är jag klar. =D
Imorgon börjar det efterlängtade lovet som varar i 3 veckor åå vad jag har längtat, mitt mentala tog lov för 3 veckor sedan.  Idag var det 8 minus grader när jag vaknade och det var svin kallt asså att ta av sig vantarna lite var väldigt väldigt kallt burr.... och nu på kväller föll det lite snö yay!!
Har städat mitt skrivbord idag en bra början. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0