14/2

Ja, nu var denna dagen över. Det är ju inte så att jag firat denna dagen (eller vad man ska säga) alltså själv tycker jag den är ganska överskattad, men såklart om man hade någon att dela den med så är det nog en väldigt bra dag.
Appropå 14 februari så fyller Otto år denna dagen och när men ser honom eller när han flög om kring i kväll märkte man at han verkligen är gammal, alltså han är inte lika glad som han verkar men förstås fåglar kan ju också ha dåliga dagar.

Tiden går snabbt iallafall, kommer  ihåg när Emma hade suttit och målat ett kort till fågeln min, det var i tredje klass men jag minns det så väl när vi gick på den lilla skolan ja, det var verkligen mysigt. Men det är inte fören nu i efter hand som man inser det. Jag ska inte berätta något nu men det var verkligen mysigt, och när vi kom upp till fjärde klass oj vilken klass. Men tiden går fort när man har kul och jag slår vad om att dessa tre åren kommer gå blixt snabbt, vi är redan inne på andra terminen och månaderna går snabbt.
Efter dessa tre åren kommer jag åka utomlands det är något som är säkert, jag och Mela ska åka hoppas bara det blir som vi sagt, brukar nämligen inte bli som jag planerat men om man vill det vill man det, viljan styr hela livet. Sen finns det ju saken man inte kan göra något åt exempel kan jag inte komma på men tror ni vet själva. Livet går sin väg så det är bäst att ta vara på tiden.

Oj, lite förvånad över mig själv  men nu ska jag ta och lägga mig i sängen och titta på en film alltid lika mysigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0