Alla hjärtans dag!!!<3

Idag är det alla hjärtans dag och gissa vem som fyller år idag? Jo, lilla pippi fågeln han fyller 7 år idag alltså sju år ojoj va länge jag har haft han och såklart är jag glad över att han är i livet.

Annars sitter jag och lyssnar på radion på p4 det är riktigt intressant faktiskt, det handlar om drogor alltså föredetta drogare som berättar om vad dom vart med om och vad dom utsatts sig själva för. Det är hemskt vad som kan hända med en person som bara tar en drog, hur beroende man blir av det att man kan bli en helt annana människa på att bara ta en drog och ja, där fastnar man jaja får väl hoppas att det inte häder än själ iallafall, men det väljer man ju till största del själv.
Nu ska jag gå upp och ta en duch så ha en jätte bra dag!!!<3


Lilla (stora) pippi fåglen 7 år Gratis Otto!!!!<3<3<3

Kommentarer
Postat av: danielaaaaa

Haha, min fyllde 7 år den 6 feb :D <3

2009-02-24 @ 10:12:32
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0