Bra gjort!

Åter igen Grattis mela! Var bara tvungen hon fyller ju 17 år det är inte varje dag man gör det eller hur?!

Har gjort en snäll sak idag, det var så här: Jag och Daniel gick samtidigt till bussen man han gick lite innan, innan han gick hade jag råkat välta ner hans bok på golvet alltså så det ramlat ut väskan. När han har gått ser jag att boken ligger kvar så jag tar boken och halkar efter honom, när jag säger halka menar jag det det var svin halt ute, iallafall så får han boken och han blir glad och jag blir nöjd sedan traskar jag vidare genom skogen. (okej genom skogen skrev jag bara för att det lät bra). När jag går känner jag hur min fot börjar göra väldigt ont och kommer fram till att jag har fått sko skav, bra så nu har jag gått med det hela dagen och det har gjort ont. Nu sitter jag i mammas tofflor och mjukisar alltid skönt, när jag kom hem la jag mig på soffan och somnade framför SATC så då missade jag halva det avsnittet men men vad gör man inte för en liten tupplur mitt på dagen.
Efter att jag slutade åkte jag in till stan och tittade lite kläder, har inga pengar men att titta gör ju inget.

Min "enter" knapp är seg och det är väldigt jobbigt hoppas bara att den fixar sig.
Imotgon har vi prov jag jag glömde allt hemma kan ju inte säga något annat än bra gjort Johanna! 
Så nu ska jag sova God natt!! 

Kommentarer
Postat av: Mela

Tack sötis :)<3

2009-02-24 @ 19:44:12
URL: http://lasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0