det snöar

Jaaaaa!! det snöar ute och jag är glad. Det har snöat typ hela kvällen nu och det är minus grader ute så det ser lovande ut.
Det var det som var bra det som är dåligt är att min "å" knapp är trög och det är jobbigt at skriva.
Men såklart finns det fler bra och dåliga saker t.ex. Jag är ledigt imorgon och slipper gå upp tidigt, men hur ska jag ta mig till gymmet? ta bussen kan ju inte åka moppe i snön det vågar jag inte. Det var inte så mycket mer jo, min "å" knapp är fixad yeey nu slipper jag trycka som en galning, gillar när man skriver allt är möjligt då. Sen har jag ett litet problem igen mamma kanske ska ta ledigt för att hon inte mår bra, men saken är den att när jag är ledig en dag och så vill jag vara ensam hemma, aja får se om det blir så eller inte det är ju inte hela världen om hon är hemma eller hur?
Men ska nog ta och se på en film till men God natt iallafall!


oj nä tror jag överdrev lite där med bilden men tror ni fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0