Eller vad säger du?

Kom på varför bill hade kläder på sig när dom var på stranden 1/9 alltså på deras fördelsedag jaja visar bild.
Anledningen var för att Bill har gjort en väldigt snygg tatuering alltså att den är snygg är inte bara för att den är på Bill utan far att den är sjukt snygg tycker jag, även om inte jag kule kunna tänka mig och ha den.


Kolla asså när jag såg bilden för första gången trodde jag han bara vet Emo men det verkar inte så nä.



Ja, när jag ändå bläddra förbi den så, hans arm också sjukt snygg tatuering.
Det står "Freiheit 89" alltså Frihet 89 han gjorde den när han var 18 så det förklarar nog sig själv.
And I like the hair!


Och sist men absolut inte minst den nya. Ja, asså kommer inte ihåg vad det stog men något menings fullt står det, det vet jag. Jag vet inte varför jag tycker den är snygg men jag bara tycker det eller vad säger du om den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0