En liten "chock"

Vädret är lika fint idag om ine finare vet ite men det är riktigt härligt ute, har vart  ute sedan 09.00 imorse och kom hem 11.30 jätte härligt verkligen det är sånt väder man alltid vill ha.

Igår kväll åkte jag till pappa för jag skulle lämna och hämta några saker. Jag tog med mig Hanna bara för att jag inte ville åka dit själv, när vi kommer innan för dörren står pappas "flickvän" där så jag fick träffa henne igår också. Hon var jätte trevlig och hade bra humor dessutom så det kändes inte konstig, allstså när jag åkte dit visste jag inte att hon var där så det blev lite som en chock. Dessutom tänkte jag bara hämta sakerna och sticka men så blev det inte utan vi stannade där ganska länge men det var kul och träffa henne.
Efter vi vart där åkte vi till maxi och sedan hem till Emma sen hände det inte så mycket.

Nu ska jag ta och äta lite frukost känner att jag knappt har någon energi kvar i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0