God natt!!

I tisdags fick jag veta att min mamma träffar en ny, hans namn är Göran och verkar tjärna bra ( det är mycket viktigt hehe) han bor i Mellerud (stavning?). Okej snart kommer väl hans person nummer upp också ( inte för att jag vet det). 
Jag visste att pappa träffar en ny och hade en liten aning om mamma också, men nu slipper jag titta sms inkorgen för nu vet jag ju hehe. Men jag måste ju säga att det kännt väldigt konstig att mamma och pappa träffar nya personer efter ca. 18 år, ja 18 år det är ganska mycket men man kan ju inte bestäma vad mina föräldrar känner för varandra. 

Detta är helt säker sista inlägget för idag för nu ska jag göra mig redo för att sova!  =D 
God natt!!!
  
Det snöar ute men kommer nog smälta bort snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0