Farligt där ute

Fick låsa in mig på mitt rum. Daniel är helt galen utanför alltså överskotts energi skulle jag kunna tro.
Helt galen, skulle ner och slänga mitt skräp men när jag nästan är inne i köket möts jag av en boll som träffar påsen, men han fick tillbaka bollen och "hotade" mig med den. Men jag fick tillbaka bollen och trodde han inte kunde göra något, men det slutade med attjag sprang upp med påsen i handen Daniel efter mig då han sparkade några klumpga sparkar i luften. Men jag hann in på mitt rum och låste och satte på radion.
Men han verkar lugnat ner sig nu så jag ska våga mig ut genom dörren. Tror att jag kommer tillbaka hel iallafall. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0