Fördelar med kort hår

Så nu är jag klar med allt i mitt rum och jag är super nöjd. När man sitter på rummet med datorn är det viktigt att det är rent och städat annars trivs man ju inte men nu trivs jag.
Sen jag kom hem har jag bara suttit framför datorn men jag satte på en film och sen ducha jag så lite har jag hunnit med.
 
Nu kom jag på fördelen med kort hår och det är att man inte ehöver föna det för att det inte ska se förjävligt ut, det tar inte lika lång tid på morgonen då man inte behöver platta det eller något liknande. Nu har jag nämligen bara i mousse och någon Lacome' sak och det är väldigt skönt att slippa greja med håret för att man ska bli nöjd. Men ändå vill jag ha långt hår, personligen tycker jag det är finare men det kräver mer tid. Så just nu är jag nöjd med det jag har sen är det ju skönt till sommaren oxå då man slipper sätta upp håret, själv blir jag aldrig nöjd med mitt hår efter att jag badat jaja det blir nog bra tror jag.

Kom på att jag kunde lägga ner några små saker under sängen så jag ska ta och göra det nu så Hadet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0