Lite snabbt så

Ska bara göra ett snabbt inlägg sen ska jag sova.

Vart i köket idag och vi gjorde små kycklingpajer och peti chuer (stavning) det är som en banan bakelse.
Ja allt blev lyckat men vårat kök såg ut som ett bombnedslag som Jonas valde att kalla det.
Och hur vi hade planerat allt vet jag inte heller för när klockan var helv 11 fick vi väldigt brotom men vi hann, men maten fick vi hoppa över. Istället åt jag rester av pajen och Vincents utsökta fläsk kött helt underbart bra gjort!
Jaja klarade dagen och när jag kom hem lagde jag pasta carbionara som också blv väldigt god. Sen när jag slutade skolan har jag vart med Emma och det var bara vi två så vi såg på två filmer eller nåt men nu är jag über trött så jag ska stänga av datorn och sova! God natt!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0