Flingor =)

Äntligen.... lämnade han mina flingor ifred (alltså fågeln) hehe sitter och äter flingor som ni kanske redan klurat ut. Jag var lite hungrig och ja, flingor är gott men ite et nyttigaste  men vi hade bara en ätlig apelsin hemma och den åt jag upp.
Flingor och lite te det är helt perfekt onsdags mys. Såg på "Kungfu panda" förut omg vad jag älskr den filmen helst när han ska äta kakor ahah omg sjukt kul var den iallafall.

Imorgon ska jag till tandläkaren och ska vara där kl.08.10 och skolan börjar kl.12.00 men tänkte at jag skulle hinna gymma efter och sedan kanske åka direkt men får se fast jag har bestämt att jag ska gymma iallafall. Imorgon är det också dags för varkök yeey det är kul.
en det verkar inte finnas så mycket goda saker kvar så får väl gå ner och lämna det dan ska jag sova. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0