En snygg Brad pitt

Min dag idag har vart ja vad ska man säga kan ju börja med att berätta. Jag gick upp kl.07.00 då jag skulle till tandläkaren väl framme hos tandläkaren gick det bra allt var fint. Efter det åkte jag och tränade, efter jag tränat gick jag till maxi och köpte bröd som skulle bli min frukost när jag kom hem. Sedan var det dags för skolan men eftersom att det är snö så var jag tvungen att gå till bussen och när jag går nerför våran backe som är ganska brant känner jag hur jag börjar glida ner, och glider nerför hela backen och får inte stopp på skorna men jag står på fötterna hela vägen ner som tur är. När jag väl kommer på bussen finns det knappt någon plats men när jag hittar en, när jag ska sätta mig glider jag av och får till ett fjoligt litet tjut, den personen jag ramlar på ser ut som en snygg Brad pitt alltså jävligt snygg.
Annars har jag varit på väldigt bra humör, men nu ska jag gå och lägga mig så Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0