Tillbaka blick....

Nu har jag nästan städat klart har bara småsaker kvar, gick faktiskt ovanligt snabbt idag.
Förut blev jag lite konstig, på vilket sett? Jo, jag gick ner och tittade på massa kort och ja känslig som man är...........
Andledningen till att jag gick ner överhuvudtaget var för att jag tänkte ttta på mitt hår alltså så som jag hade det förr, resultatet blev att jag tog kort på korten och tänkte lägga upp dom nu.
Tänk på att när jag tog kortet grät jag hehe okej men det kanske inte är så konstigt så såta som jag ver heheh.


Jag och daniel
Då det var snö i Gbg (längesen.)


Jag och Daniel innan vi byggt om tror jag.


Förskolan



Tredje klass


Fjärde klass


Femte klass (ser ut som en jävla alv)


Åttonde klass



Nyss Den nya frisyren.

Ser ni skilnad på bilderna eller??
Själv älskar jag dom två första så söta^^<3

Kommentarer
Postat av: emma/emme:P

gu va bra du blev på 8:ans kort:P hehehe I still like youre hair!!XD:P

2009-02-02 @ 08:29:14
Postat av: Mela Lasu

Sötaste Johanna! :D

2009-02-02 @ 15:45:15
Postat av: daniela

"Femte klass (ser ut som en jävla alv)"

HAHAHAHAHA, jag dör vad roligt det sista lät! xd

2009-02-03 @ 22:33:15
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0