Made the foce be with you!

Nu ligger jsg här i minsäng helt utslagen skulle bara kunna somna men ligger inte så skönt så jag struntar i det.

Efter skolan idag åkte jag till stan och fick faktiskt köpt ett par jeans så nu är jag super nöjd. Dom kostade bara 299kr och igår sa pappa att han skulle betala hälfen då jag sa att dom kostade 400kr men ska inte säga nåt till han om att dom kostade mindre, jag sparar ju pengar på det.

När jag inte kom på något och skriva förut så skulle vi äta, när jag kom tillbaka upp igen glömde jag av det och satte på Satr Wars: The clone wars (serien). Så detta inlägget har legat här i minst en timma eller nåt.
 Men den serien jag tittar på är väldigt rolig, just nu letar dom efter R2 D2 och robotarna i imperiet är också väldigt roliga. Oj, vad nörd jag låter men så nördig är jag inte eller? Hmmm...... okej kanske lite men kanske inte så nörd som dom i Amrikanska filmer. Men detta inlägget har ju som sagt legat här länge så jag får väl ta och posta det så hadet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0