Okeeej!!

Okeeej! När jag satt här och laddade över bilder till dator (nyss) hör jag något som bankar, jag blev lite rädd men när jag satt och lyssnade lite mer hörde jag att det var någon som smällde raketer, vafan hur tänker folk ibland? klockan är över 12 på natten och det är onsdag alltså mitt i veckan, ibland unrar man vad folk tänker med för det är ju inte första gången heller.

Idag började vi skolan efter en veckas lov, som har känns som minst 2 veckor. Men det är jätte kul att komma tillbaka till skolan igen, hur konstigt det än låter så har jag verkligen saknat skolan att komma tillbaka till vardagen, träffa alla underbara människor ja, jag har verkligen saknat det och dom sista dagarna led jag verkligen (men kan ju också vart för att jag hade tråkigt). Men har jag bara vart i skolan idag? Nej, jag har träna, lagat mat, bakat gjort läxa ja, alltså vad ska man säga denna dagen var en bra dag. Jo, jag såg på en star wars film idag, episode II för att vara exakt älskar Hayden christensen han är så grymt snygg eller så blir han snygg p.g.a han karaktär vet ej men me like.

Haha peston ser ut som bajs klickar xD skit samma det var gott iallafall ;)

Kademumma kaka: God men det finns godare kakor

Ja, lite snö är det ute och det är super mysigt när man tittar ut och ser lite vitt här och var ^^


Hihi försökte ta en bra bild xD men så dålig blev den väl inte??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0