lite snö

Sitter och tittar på tv och har precis ätit lite mango, super gott fast först gången jag åt det tyckte jag det smakade morot men ju mer jag åt ju mer tyckte jag om det.

Det har snöat idag alltså det började 15.15 och skutade vi 19 tiden.
Blev väldigt glad då jag och Mela gick från gula kiosken anlednignen var ju förstråss att det började snöa, det är alltid kul och se när det snöar. Efter att vi ätit våran lilla baugett  titta vi ut och undra om det snöade, herregud vad det snöade det bara vräkte ner. Och efter en stund stog vi båda vi fönstret med kamerorna i handen, och där stog vi tills tyska läraren kom.
Det är gansaka mycket snö nu men problemet är att jag bor i Göteborg och ha snön håller på att smälta, vilket som är mycket tråkigt får hoppas på att det blir kallare.

Börjar ite fören 13.15 imorgon men tänkte gå och lägga mig nu om jag bara kommer härifrån snart vilket jag gör.
Tänkte också vara duktig och göra en liten lunch till mig imorgon vilket ska bestå av: Pasta, pesto, mozarella och tomatsås vilket jag tycker är väldigt gott.
Men nu ska jag nog ta min data och gå upp, Så Hadet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0