Inte tappat bort!

Vart i skolan idag såklart det är ju bara torsdag. Vi hade våran tema middag idag, våran grupp hade sommar och ja vi lyckades faktiskt.
Ja, maten var jätte god och jag tycker vi lyckades bra med både maten och dukningen. Men såklart var alla rätterna jätte fina och såg goda ut för den delen, det var väldigt kul och göra arbetet.
Menyn såg ut såhär:

Förätt: Mozarella sallad med vitlöks bröd.
Varmrätt: lamm grillspett med ugnsbakad potatis.
Efträtt: Glass med grädde, honungsmelon, passions frukt och choklad sås.

Visst låter det gott? Men som jag skrev alla rätterna såg goda ut så vi var ju inte speciella om man kan säga så.





Igår tog ju jag och Mela ganska många bilder så jag tänkte att jag skulle lägga upp några av dom här.
 
Mela tittade på snön =)

Hmm den sura sidan av Mela.


Jadu vad ska man säga den tog hon själv xD

Blev den mest seriösa bilden på oss två.





Våran fina skola!!

Asså ibland undrar man!

Våran tyska kompis är med på bilden också (pontus)

Haha våran tyska lärare undra vad det var som blixrade men vi sa aldrig något xD


 
Krya på dig Melisen! Detta var bevis på att jag inte Tappat bort dig xD <3

Kommentarer
Postat av: Mela Lasu

Naaww tack tack :D Den stora bilden var ju grymt ful men nu vet jag ialla fall att du inte har tappat bort mig och det är huvudsaken (A)

2009-02-06 @ 18:20:02
URL: http://lasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0