Filmer, filmer och ........

Nu är jag hemma igen. I går var vi och gymmade och efter det åkte jag hem, gjorde lite mat och somna i fotöljen var så otroligt trött. När klockan var fem var jag påväg hem till Wilma, väl där letade vi efter filmer medans vi väntade på Tess.
När Tess kom beställde vi pizzor och gick ner till amhult och hämtade dom. När vi väl kom hem var alla lika hungriga och åt en pizza var medans vi såg på "Bolt", som var sjuk kul och bra gillar den filmen men jag skulle inte gått och betalat för den. Efter det åt vi Never stop och såg på "En vampyrs bekänelse". Vilka mer filmer vi såg på var "A girl just wanna have fun" & "Ella av frell" och "AI" alla filmerna var bra och just nu ser jag på Gordon ramsey the f-word. Innan dom staratde pogramet sa dom: Varnar känsliga tittare.
Dom ska nämligen slakta två grisar men det sa dom inte.
Nä ska göra något annat nu i pausen så ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0