Fjortiz

Louise Gästbloggar!

Hallå där!
Jag Louise, sitter just nu hemma hos Johanna. Emma, Hanna och Jacline är också här. Kvällen började med att vi satt och spelade poker. Det blev bara mer och mer oserriöst för varje minut som gick...Tillslut satt vi alla på Johannas toalett och sminkade oss. Jag kom nämligen på att Johanna hade en massa olika roliga ögonskuggor. Det visades sig att Johanna hade ett extremt solpuder som vi alla bara öste på. Vi alla såg ut som om vi var ifrån brasilien x2 och mega fjortisar. Jacline vägrade att ösa på solpuder som vi alla andra gjorde. Istället gjorde hon"choklad bollar" Vi såg själva ut som "chokladbollar"
Nu sitter vi alla och pratar om ALLT, medans Johanna frivilligt går runt och plockar och städar i köket. 
Man börjar ju  undra vad den bruttan tänker med. Johanna går till och med och städar efter dem andra i hennes familj. När hon kom hem från skolan satte hon igång med att baka bröd. Jag tror att hon lider av "E.M syndromet" Vilket betyder ESTER MOSESSONS syndromet. Nu är jag så sjukt trött, jag ska nog dra mig hem.
Fortsätt läsa Johannas blogg.
Kraam
På den här bilden ser vi ändå inte så
Här ser vi ändå inte så "chokladbolliga" ut



Two Face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0