Lite manga!!!

Sitter här med mina vita läppar (har Idominsalva på) och klockan är 01.55 just nu och det är torsdag. Iallafall så är det Torsdag och det är många som börjar skolan idag eller har redan börjat, själv börjar jag på fredag men det är en annan historia. Jag hade tänkt att jag skulle gymma idag, nu när jag har tid och orkar så är det väldigt bra att göra det för jag måste ju göra det i vilket fall.

Idag har jag iallafall varit med Wilma, ja vad gjorde vi jo vi såg på Harry potter 5 medans vi åt våran torra kladdkaka(den hade stått ute hela natten), och spelade in sånger haha men det var kul det var det. Igår var jag med Wilma också då vi bakade kladdakakan och tog en ganska lång promenad, det kändes i fötterna då jag hade mina nya stövlar som jag köpte i sviningsund. Ja, som jag skrv nyss är klockan mycket och nu ska jag sova fast först ska jag läsa lite Manga. ^^
Ha det bra på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0