När man pratar om trollen!

Asså så jävla trött först sätter han på tvätten och efter en timma eller nåt är den klar vilket inte han märker. När han går säger han att tvätten säkert är klar och säger att jag ska hänga upp den asså ärlig blir ganska arg, eftersom att det var han som startade den och inte jag och så får jag allt jävla jobb på mig. Aah nu fick jag ut mig det var bara tvungen den personen jag pratar om är min bror, men ärligt asså iblad är han så jävla bortskämd fast det är så med bårda min bröder.

Tittar på Lipstick jungel och i pauserna skär jag ett äpple och hänger upp tvått och när man pratar om trollen, så nu ska jag göra lite saker ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0