Not at all

Har precis kommit på att mamma och pappa är skilda, jag vat dom har vart det länge nu ett halv år ungefär men man har inte märkt det. Mamma och pappa kommer väldigt bra överens och dom flyttar varannan vecka som nu bor pappa hemma vilket jag inte trivs med. Anledningen till att jag inte trivs är att det ser ut som ja, jag vet inte vad och jag mår inte alls bra över det heller. När mamma är hemma är det mycket mer iordning och ja man blir gladare av ställen som är renare.
 Anledningen till att jag drog upp detta och att jag märkt det nu är så här. I lördag så skulle pappa iväg en stund på kvällen och jag, Louise, Emma, Jackie och Hanna satt där, när pappa ringde vid 22 tiden pratar han lite då frågar jag om han är hos sin flickvän lite så på skoj var han det då? Ja, hon heter Elisabeth och dom åt taco. xD 
Men grejen är den att Han kom inte hem på kvällen utan vid tio tiden dagen där på, och då insåg jag att dom verkligen gått vidare och det känns inte rätt det gör det inte, så jag är inte alls glad när jag tänker på det efersom att det gör mig väldigt ledsen och vata att en dag kommer det bo några helt andra människor här i huset. Jag vet att detta kanske inte är det värsta som finns och jag vet att det är flera som har det värre men det är inte kul överhuvudtaget när sånt här händer.
Ville bara få ut mig det nu ska jag sova så jag inte kommer försent imorgon. God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0