Nu har den börjat....!!!

Oj va läskigt skrev wwwblogg.se och då blev min blogg helt knäpp.
Nu har iallafall filmen jag längtat efter hela dagen börjat, älskar värkligen denna filmen Owen Wilsom äe så härlig skådis.
Iallafall så var jag och tittade på Jimmy när han splade match och ja, dom vann med 16-11 mot något lag från bergsjön. Men saken är den att min lillebror är född 1997 och nu spelar han med människor som är ett år äldre, fast i hans lag är det bara 97:or och två tjjer och dom är helt gryma alltså, okej jag är stolt men det kanske inte är så konstigt. Han är ju ändå en av dom bästa i laget, har en han och är min lillebror! Men nu ska jag titta vidare på filmen så ha det bra.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0