Slut på 2008!!!

Augusti- Jag och Jimmy åkte till Norge, resan dit var inte så lyckad för när vi kommer till Norge är inte våra väskor med oah jag får panik och gråter resten av dagen. Någon dag efter får Jimmy tillbaka sin väska men min den är borta men som tur fick jag kläder av Jenny som hon hade skickat med Helena några dagar innan. Men norge blev inte långvarigt för några dagar efter åker vi idare till Tanum där Mamma är. Just det jag glömde nämna att i Juli berättar mamma att hon och pappa har skilt sig och jag ville inte börja gråta framför henne så jag höll dom inne men det var svår för jag var ledsen. Men tanum var kul men det regnade hela tiden så vi åkte hem tidigare eller inte jag för jag skule till Ester och prova kläder och få skåpet. 21/8 börjar vi skolan igen och jag var sjukt nervös inför skolan, en helt ny klass med nya människor och ny skola. Men det gick bra det var bara lite svår att hitta i början. Pappa fyllde 49 år och Hanna fyllde 16 år och det får var det sista av Augusti.

September- Börjar med att Kaulitz fyller 19 år och det firas av alla fans själv var jag i Göteborg, det var kul men inte i närheten av Stockholm. Klippte håret kort kort ( nu när jag ser kort ser jag hur långt mitt hår är nu). Farmor blir halv blind. Tokiohotel är hela månaden i USA, natten till Gustavs 20 års dag är det VMA och går upp tidigt på natten för att kunna se på det och sover 2 timmar ungefär, men det var det värt TH vann Best new artist och jag var överlycklig satt och sms:ade med Daniela hela natten. Jag startar bloggen som jag tycker själv vart lyckad för mitt sinne.

Oktober- Det var inte så längesen TH släpper Fan party biljetter och jag vanna inte. Komunen vill lägga ner Våran kära skola och vi demostrerar och har lyckats. I Oktober hände det inte så mycket utan det var skolan hela tiden.

November-  Åkte till nogre en helg. Började med severing, böjade bli perenoid och saknade allt och alla men det ver bara för att jag var så föbaskat trött kom jag på nu iefterhend. Men November var inte heller en intressan månad.

December- Jag får jul känsla i kroppen och blir helt galen alla mina pengar gåt åt till Julklappar men jag älskar Julen så det gjorde inget. Jag fyller 16 år grattis till mig. Vi firar ju 4 dagar innan julafton här hemma bara för att mamma jobbade på julafton. 3 dagar innan Jul åker vi upp till Norge och det vet jätte mysigt med hela familjen samlad, denna julen var lyckad. Vi kom hem 26/12 och 18/12 åker jag upp till Bullaren och är där över nyår och vipps är det 2009!

"Om jag ska vara ärlig trodde inte jag det hade hänt så mycket detta året, för det ända jag kommer ihåg är det senaste halvåret alltså den tiden då jag gåtte på Ester, den tiden går inte att ångra det har vart så kul och jag vet att det kommer fortsätta vara lika kul att gå där. Tack för detta året alla underbara människor älskar er och jag vet att 2009 blir ett mycket bättre år. ;)" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0