Ja, du borde nog sova......

Jag borde verkligen gå och lägga mig nu börjar nämligen 08.00 imorgon och inatt var jag uppe till 04.00 och pratade med Emma via MSN måste ju bara säga att jag tänkte efter när jag va uppe så länge eller inte.
Iallafall så hade vi studie tid innan vi hade kök, det var typ ingen iskoalan kändes jätte tomt för serveringen var lediga. På studie tiden var vi ca. 10 st. och den höll på länge, va satt och pratade om krig och valen inför 2:an ja man undrar ju.
I köket blev det:

 Förätt var det ingen.
Varmrätt Kalv gryta med potatis typ.
Efträtt: Risgryns kaka med saft sås.


Ja, asså kan ju inte påstå att det var den bästa.
När jag kom hem från skolan var jag så otroligt trött och bara la mig ner i soffan och halv sov medans dom andra åt middag. När handbollen började satte jag på vattnet till badkaret och tog ett bad. Angående hanbollen så förlorade Sverige mot kroatien med 30-26 men det var spännade för det var lika hela tiden nästan, Annars är det ju bara och säga Heja Sverige i slutspelet som börjar på lördag.
Men imorgon är det fredag och det betyder slut på veckan och helg = sova eller nåt liknande, ska iallafall gymma på lördag skulle jag kunna tro och klippa mig om jag hinner måste göra det mitt hår ser ut som jag vet inte vad. Men det är på lördag det nu ska jag sova och vänta in fredagen God natt!!!<3

Är han inte för söt^^<3 han badar (duchar) i isa kallt vatten xD ^^<3

Kommentarer
Postat av: Ottilila

Fin fågel! :D

2009-01-23 @ 09:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0