Tiden går fort när man har kul!

Kollar på arga snickaren nu, det är faktiskt kul sen finns det inget att se på. 
Idag var jag riktigt aktiv på tyskan asså så himla grym är jag, lika aktiv som Mela brukar vara.
Annars så ska jag och Mela tydligen åka till Turkiet samtidgt alltså samma plan och samma stad men inte samma hotell men det tycker jag var lite kul, alltså att vi skulle åka samtidigt, och just nu längtar jag jätte mycket tills vi åker och faktiskt är det inte överdrivet långt kvar heller, tiden går ju snabbt när man har kul.

Mamma berättade nyss att vi ska till mormor och morfar på lördag och äta den efter längtade kalkonen som egenteligen ska ätas vid jul me nu var vi i Norge. Hon nämde också att morfar inte alls mår bra så det är en anledning till att vi åker dit också, men det kommer bli mer och mer nu när morfar inte mår bra. Ja, jag kommer sakna hans historier men man får ju hoppas att det tar lite längre tid. Ja, imorgon är det kök och vi börjar 20min senare vilket betyder att jag kan ta en buss som går senare än jag brukar och det är bra. Men nu ska jag se vidare på TV så hadet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0