Min kära broder fyller myndig (17/1)

Min kära broder fyllde myndig idag Grattis till honom!!!!

Annars har jag art och fikat och lite sånt idag jätte mysigt vi satte oss på Cafe' vasa då jag tog en kladd kaka och kaffe mocca.
Efter det åkte vi hem till Tess men där stannade vi inte så länge, sör då åkte vi till Wilma och stannade där hela kvälle tills nu, då vi spelade singstar hela kvällen men det var mysigt.

Igår var vi hemma hos Emma då vi speladde rockband och jag måste säga att jag "äger" på trummor.........Eller inte satt och slog i o takt, på gitarr suger jag verkligen och på sången kan jag ju inte skryta så jag har kommit fram till att jag inte är musikalisk. Men vad ska man säga det lät iallafall roligt när vi spelade vi sjung falskt, jag sitter bara och slår och gitarrena var bra så vi tänkte att vi skulle starta ett band vad tycks??

Men nu ska jag se på "Ghost" och du inte sett den måste du se världens roligaste och världens sorligaste sen är "dirty dancing" manen, har precis sett klart den så nu sitter jag med tårar i ögonen. 
God natt!!!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0